Koolitus õpetajale ja tugispetsialistile
Selleks, et toetada õpilase või klassikollektiivi käitumisoskuste arengut, on vajalik teadlikku ja süsteemset sekkumist. Seda võimaldab tõhusate klassihaldamise tehnikate kasutamine ja käitumise tugikava rakendamine.
Tõhus klassi haldamine ja käitumise tugikava rakendamine – koolitus praktikult praktikule
Kahepäevane praktiline koolitus keskendub tegevustele, suhtlemisvõtetele ja meetoditele, mis toetavat õpetajat ja tugispetsialisti kas terve klassi või üksiku õpilase väljakutsuva käitumisega toimetulekul ning oodatud käitumise esile kutsumisel. Üks nendest meetodites on käitumise tugikava. Käitumise tugikava on tõhus tugimeede kõikide, sealhulgas hariduslike erivajadustega ja käitumisraskustega õppijate toetamisel nii õppetöös osalemisel kui ka vahetunnitegevustes hakkamasaamisel.
Kahepäevane koolitus võimaldab:
esimesel koolituspäeval omandada teadmisi ja oskusi tõhusa klassi haldamise tehnikatest ning käitumise tugikava koostamisest ja rakendamisest
teisel koolituspäeval peale kuu ajast omandatud teadmiste, oskuste ja meetmete rakendamist jagada väljakutseid ja õnnestumisi, saada tagasisidet ja soovitusi edaspidiseks kas konkreetse juhtumi, klassikollektiivi või laiemalt õpilaste käitumisalaste väljakutsetega tegelemisel
- AEG JA KOHT Uus grupp sügisel 2024. Täpsed kuupäevad selgumisel.
- SIHTGRUPP Õpetajad ja tugispetsialistid
- OSALEJATE ARV 8 - 15
- EESMÄRK Täiendada tugispetsialistide ja õpetajate praktiliste oskuste pagasit väljakutsuvalt käituva klassi või käitumisraskustega õpilaste toetamiseks ning käitumise tugikava rakendamiseks
- ÕPIVÄLJUNDID Koolitusel osalenu a) teab tõhusa klassi haldamise jaoks rakendatavaid suhtlemis- ja käitumisvõtteid, b) käitumise tugikava koostamise etappe ja põhimõtteid, c) on omandanud praktilised oskused õpilasele või klassile käitumise tugikava koostamiseks ja rakendamiseks
- ÕPPE MAHT 12 akadeemilist kontakttundi + praktiline tegevus kahe koolituspäeva vahel
- ÕPPEMEETOD Loeng, juhtumite arutelu, praktilised ülesanded koolitusel, praktiline tegevus koolis, tegevuse analüüs, enesereflektsioon, ettekanne
- KOOLITUSE HIND 300 eurot (KM ei lisandu). Hind sisaldab koolituse materjale, praktilisi töövahendeid käitumise tugikava rakendamiseks, mentorlust koolituse praktilise tegevuse ajal, kohvipause
- KOOLITAJA Marie Runnel (koolipsühholoogi kutsetase 8)
- LISAVÄÄRTUS Omandatud oskuste ja meetodite rakendamise ajal ja teisel koolituspäeval mentorlus, tagasiside ja soovitused edaspidiseks ning kolleegidelt õppimise ja kogemuse jagamise võimalus
Koolituse läbinu saab tunnistuse!
Lisainfo:
marie@mrkoolitus.ee
+372 51 222 41
Keelamise keel ja üldistatult sõnastatud ootused ei ole tõhusad võtted käitumise muutuse ellu kutsumiseks. Tule koolitusele ja saa teadlikuks muutuste loojaks!
Koolitaja Marie Runnel
- Koolipsühholoogi kutsetase 8
- Järvamaa aasta tugispetsialist 2023
- Õpetaja galal aasta tugispetsialisti nominent 2023
- 13 aastat töökogemust koolipsühholoogina
Koolipsühholoogia tugineb mitmele psühholoogiavaldkonna teadusharule ja igapäevaselt selle sees olemine ongi üks suur seiklus ja pidev õppimine. Koolis saab psühholoogia ellu rakendada ja vahel piisab väga väikesest muutusest või lapsele (pealtnäha lihtsa) uue sotsiaalse oskuse õpetamisest, et suur muutus ellu kutsuda. Teisalt võib juhtumitöö kesta aastaid ja olla üks pikk ja tähendusrikas teekond.
Olen omandanud magistrikraadi psühholoogias koolipsühholoogia spetsialiseerumisega ja tegelenud järjepidevalt valdkonnapõhise enesetäiendamisega. Erialast tööd olen teinud 13 aastat, millest 7 aastat olin Rajaleidja keskuse psühholoog Paides. Käesolevalt töötan Paide Hammerbecki Põhikooli koolipsühholoogina.
Lisaks igapäevatööle koolis olen aktiivne Eesti Koolipsühholoogide Ühingu liige, koolitan õpetajaid, lapsevanemaid ja treenereid ning erinevate koostööprojektide raames panustan valdkonna arengusse riiklikul tasandil. Seni on minu suurimad koostööpartnerid olnud Tallinna Ülikool ning Haridus- ja Noorteamet.
MR koolitus OÜ on ettevõte, mis võimaldab jagada psühholoogiaalaseid teadmisi ja oskusi selleks, et last ümbritsevad täiskasvanud oleksid teadlikumad lapse arengukeskkonna loojad kodus, lasteaias ja koolis.